קולט אביטל שמעון פרס / תפקידים בכנסת : לדבריה נמסר לה שמשפחת פרס התייחסה לטענות כעזות מצח.

עיתונאי שריאיין אותי לרגל צאת . 'רגע, רגע' והוא הדביק אותי לקיר. הדיפלומטית וחברת הכנסת לשעבר קולט אביטל טענה בריאיון לעיתון 'הארץ' כי נשיא המדינה וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס זל, שהלך לעולמו לפני חמש שנים . Il y a 22 heures. Il y a 2 jours.

'רגע, רגע' והוא הדביק אותי לקיר. פרטים אישיים
פרטים אישיים from fs.knesset.gov.il
Il y a 2 jours. Il y a 2 jours. Il y a 2 jours. (ראשון) לטענות שהשמיעה חברת הכנסת לשעבר קולט אביטל נגד נשיא המדינה המנוח שמעון פרס. Il y a 22 heures. פקידה בכירה לשעבר טוענת כי הוטרדה מינית על ידי ראש . גם אני הוטרדתי על ידי פרס. Il y a 2 jours.

Il y a 2 jours.

עד היום אני סוחבת את זה איתי ואני אישה חזקה. בשבוע שעבר פורסם בהארץ ראיון עם קולט אביטל שבו העידה . פקידה בכירה לשעבר טוענת כי הוטרדה מינית על ידי ראש . מיכאל חן ורד חנן, קולט אביטל התוודתה שניהלה רומן עם גבר נשוי במשך 14 שנים. Il y a 2 jours. הצמיד אותי אליו והכניס את היד מתחת לחולצה. עיתונאי שריאיין אותי לרגל צאת . לדבריה נמסר לה שמשפחת פרס התייחסה לטענות כעזות מצח. גם אני הוטרדתי על ידי פרס. העיתונאי אייל פרדיס על הסערה בעקבות דבריה של החכ לשעבר, קולט אביטל, שטענה כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס הטריד אותה מינית. שמעון פרס תקף אותי מינית. Il y a 2 jours. יש לי זיכרון נוראי ממנו.

בשבוע שעבר פורסם בהארץ ראיון עם קולט אביטל שבו העידה . לדבריה נמסר לה שמשפחת פרס התייחסה לטענות כעזות מצח. מולה התמודדו אז שמעון פרס וראובן ריבלין. Il y a 2 jours. Il y a 2 jours.

פקידה בכירה לשעבר טוענת כי הוטרדה מינית על ידי ראש . פרטים אישיים
פרטים אישיים from fs.knesset.gov.il
גם אני הוטרדתי על ידי פרס. הצמיד אותי אליו והכניס את היד מתחת לחולצה. Il y a 2 jours. Il y a 2 jours. Il y a 22 heures. Il y a 2 jours. בשבוע שעבר פורסם בהארץ ראיון עם קולט אביטל שבו העידה . העיתונאי אייל פרדיס על הסערה בעקבות דבריה של החכ לשעבר, קולט אביטל, שטענה כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס הטריד אותה מינית.

עיתונאי שריאיין אותי לרגל צאת .

עד היום אני סוחבת את זה איתי ואני אישה חזקה. מולה התמודדו אז שמעון פרס וראובן ריבלין. גם אני הוטרדתי על ידי פרס. שמעון פרס תקף אותי מינית. 'רגע, רגע' והוא הדביק אותי לקיר. בשבוע שעבר פורסם בהארץ ראיון עם קולט אביטל שבו העידה . Il y a 2 jours. הצמיד אותי אליו והכניס את היד מתחת לחולצה. Il y a 2 jours. מיכאל חן ורד חנן, קולט אביטל התוודתה שניהלה רומן עם גבר נשוי במשך 14 שנים. יש לי זיכרון נוראי ממנו. לדבריה נמסר לה שמשפחת פרס התייחסה לטענות כעזות מצח. (ראשון) לטענות שהשמיעה חברת הכנסת לשעבר קולט אביטל נגד נשיא המדינה המנוח שמעון פרס.

פקידה בכירה לשעבר טוענת כי הוטרדה מינית על ידי ראש . הדיפלומטית וחברת הכנסת לשעבר קולט אביטל טענה בריאיון לעיתון 'הארץ' כי נשיא המדינה וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס זל, שהלך לעולמו לפני חמש שנים . (ראשון) לטענות שהשמיעה חברת הכנסת לשעבר קולט אביטל נגד נשיא המדינה המנוח שמעון פרס. חברת הכנסת לשעבר קולט אביטל שבה ודחתה בבוקר שבתרבות בקריית אונו את השמועות לפיהן היה לה רומן עם שמעון פרס. Il y a 2 jours.

בשבוע שעבר פורסם בהארץ ראיון עם קולט אביטל שבו העידה . תפקי×
תפקי×"ים ×'כנסת from fs.knesset.gov.il
(ראשון) לטענות שהשמיעה חברת הכנסת לשעבר קולט אביטל נגד נשיא המדינה המנוח שמעון פרס. יש לי זיכרון נוראי ממנו. גם אני הוטרדתי על ידי פרס. לדבריה נמסר לה שמשפחת פרס התייחסה לטענות כעזות מצח. Il y a 2 jours. עיתונאי שריאיין אותי לרגל צאת . 'רגע, רגע' והוא הדביק אותי לקיר. העיתונאי אייל פרדיס על הסערה בעקבות דבריה של החכ לשעבר, קולט אביטל, שטענה כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס הטריד אותה מינית.

יש לי זיכרון נוראי ממנו.

יש לי זיכרון נוראי ממנו. הדיפלומטית וחברת הכנסת לשעבר קולט אביטל טענה בריאיון לעיתון 'הארץ' כי נשיא המדינה וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס זל, שהלך לעולמו לפני חמש שנים . חברת הכנסת לשעבר קולט אביטל שבה ודחתה בבוקר שבתרבות בקריית אונו את השמועות לפיהן היה לה רומן עם שמעון פרס. 'רגע, רגע' והוא הדביק אותי לקיר. גם אני הוטרדתי על ידי פרס. Il y a 2 jours. הצמיד אותי אליו והכניס את היד מתחת לחולצה. Il y a 2 jours. Il y a 2 jours. לדבריה נמסר לה שמשפחת פרס התייחסה לטענות כעזות מצח. מולה התמודדו אז שמעון פרס וראובן ריבלין. שמעון פרס תקף אותי מינית. בשבוע שעבר פורסם בהארץ ראיון עם קולט אביטל שבו העידה .

קולט אביטל שמעון פרס / תפקי×"ים ×'כנסת : לדבריה נמסר לה שמשפחת פרס התייחסה לטענות כעזות מצח.. (ראשון) לטענות שהשמיעה חברת הכנסת לשעבר קולט אביטל נגד נשיא המדינה המנוח שמעון פרס. שמעון פרס תקף אותי מינית. בשבוע שעבר פורסם בהארץ ראיון עם קולט אביטל שבו העידה . לדבריה נמסר לה שמשפחת פרס התייחסה לטענות כעזות מצח. הדיפלומטית וחברת הכנסת לשעבר קולט אביטל טענה בריאיון לעיתון 'הארץ' כי נשיא המדינה וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס זל, שהלך לעולמו לפני חמש שנים .

הצמיד אותי אליו והכניס את היד מתחת לחולצה קולט אביטל. מולה התמודדו אז שמעון פרס וראובן ריבלין.